katalog biblioteczny

PODGLĄD MARC21

KATALOG CZYTELNI

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Marketing : wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku
LDR
08048nam a2200301 i 4500
001
n 20180214093739070555
003
_ _
NUKAT
005
20180214094206.0
008
180214s2017 pl a |000 0 pol c
020
_ _
a 9788301196240
035
_ _
a xx004160297
040
_ _
a GD U/AEK c GD U/AEKs d GRJ_GRM
100
1 _
a Mazurkiewicz-Pizło, Anna.
245
1 0
a Marketing : b wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku / c Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Naukowe PWN, c cop. 2017.
300
_ _
a 268, [1] s. ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
504
_ _
a Bibliogr. s. 257-268.
650
_ 9
a Marketing
700
1 _
a Pizło, Wojciech. 1 n 01106829
710
2 _
a Wydawnictwo Naukowe PWN. 4 pbl 1 n 01072524
920
_ _
a 978-83-01-19624-0
970
_ _
a Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na rynek, ale również teoria i praktyka gospodarowania, rozpatrywane na tle zagadnień ekonomii i konsumpcji. Jest to nowatorskie podejście stosunkowo rzadko spotykane w literaturze przedmiotu. Wyróżniającą cechą opracowania jest przedstawienie całokształtu złożonej problematyki marketingu w logiczny i sekwencyjnie uporządkowany sposób. Celem publikacji jest próba odpowiedzi na pytania dotyczące najważniejszych reguł i zasad postępowania marketingowego, które są podstawą zarządzania organizacjami i osiągania przewagi konkurencyjnej w zmieniającym się otoczeniu rynkowym. Jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych.
980
_ _
a 339.138