katalog biblioteczny

PODGLĄD MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU BIBLIOTEKI DLA DOROSŁYCH

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Pełnić służbę całym życiem? : ruch harcerski jako przykład działań organizacji pozarządowych wdrażających do życia w społeczeństwie obywatelskim
"Ruch harcerski jako przykład działań organizacji pozarządowych wdrażających do życia w społeczeństwie obywatelskim "

LDR
05938cam a2200313 i 4500
001
n 20200107120337046870
003
_ _
NUKAT
005
20200107122554.0
008
200107s2014 pl a a||| |000 0 pol c
020
_ _
a 9788378505518
035
_ _
a xx003078428
040
_ _
a WR U/MB c WR U/MB d WR U/MBs e rda d WR U/hb d GRJ_GRM
100
1 _
a Palamer-Kabacińska, Ewa. e Autor 1 n 2011205076
245
1 0
a Pełnić służbę całym życiem? : b ruch harcerski jako przykład działań organizacji pozarządowych wdrażających do życia w społeczeństwie obywatelskim / c Ewa Palamer-Kabacińska.
246
3 0
a Ruch harcerski jako przykład działań organizacji pozarządowych wdrażających do życia w społeczeństwie obywatelskim
250
_ _
a Wydanie I.
260
_ _
a Kraków : b Impuls, c 2014.
300
_ _
a 380, [1] strona : b ilustracje ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
504
_ _
a Bibliografia na stronach 365-373.
650
_ 9
a Harcerstwo x metody
710
2 _
a Oficyna Wydawnicza Impuls. 4 pbl e Wydawca 1 n 2012128936
920
_ _
a 978-83-7850-551-8
970
_ _
a Niniejsza książka składa się z ośmiu rozdziałów. W pierwszym z nich przedstawiono genezę oraz dzieje ruchu harcerskiego w Polsce do czasów współczesnych. W drugim analizie poddano metodę harcerską. Rozdział trzeci zawiera opis współczesnych relacji organizacji harcerskich z państwem, społeczeństwem obywatelskim oraz prezentuje ich obecną sytuację formalno-prawną. polecamyTu także skrótowo opisano poszczególne aktualnie działające organizacje harcerskie. W kolejnym rozdziale czytelnik może się zapoznać z obrazem pokolenia współczesnej młodzieży polskiej, jaki wyłania się z różnorodnych badań nad tą kategorią społeczną. Piąty rozdział charakteryzuje metodologię badań własnych. W następnych rozdziałach przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych wśród instruktorów harcerskich, harcerek i harcerzy różnych organizacji oraz młodzieży niezrzeszonej ze szkół gimnazjalnych i licealnych. W szóstym rozdziale zaprezentowano analizę stosowania w działaniu praktycznym idei i wartości ruchu harcerskiego z punktu widzenia instruktorów i harcerzy, a także odbiór tych idei i wartości przez młodzież. W kolejnym zaś poruszono problem programu harcerskiego. Ostatni rozdział przedstawia wyniki wywiadów przeprowadzonych wśród instruktorów, które składają się na wizję ruchu harcerskiego dziś i w przyszłości.
980
_ _
a 329.78(438)