Stwórz wirtualną wizytówkę biblioteki, pokaż jej działalność, zasoby i ciekawostki!
Twórz i udostępniaj interesujące rzeczy o multimedialnym charakterze dzięki biblioblogowi! Zacznij swoją przygodę z blogowaniem już dziś i wejdź do świata blogosfery bibliotecznej. Dowiedz się, dlaczego bibliotekarze powinni blogować i jak uniknąć schematów, by być nieszablonowym i wyróżniającym się bibliotekarzem blogującym.
Poradnik blogowy pokaże krok po kroku, jak założyć blog, jakie są rodzaje biblioblogów oraz wskaże filary prowadzenia dobrego bloga, które niewątpliwie prowadzą do sukcesu. Poznaj wiele przydatnych wskazówek, pomocnych rad udoskonalania swojego bloga i trików na "oszukanie" platformy blogowej. Ponadto poznaj sposoby na promocje i reklamę bloga, które pomogą zwiększyć ruch czytelniczy i statystyki. Pokaż przez bloga swoją bibliotekę jako instytucję otwartą i przyjazną dla czytelników. Poznaj sekrety bibliotecznego blogowania! Do zaczytania - do blogowania!
Jeśli chcesz się wybić z tłumu i zarabiać na blogu, to lepszej książki, która ci to ułatwi, na rynku nie znajdziesz. To blisko 400 stron samych konkretów. Dowiesz się z nich, jaką mentalność powinien mieć bloger i co odróżnia dobrego twórcę od przeciętnego. Poznasz etapy, techniki i sekrety komercjalizowania bloga. Dostaniesz odpowiedź na wiele pytań, jakie zadaje sobie każdy bloger, który otrzymuje oferty współpracy od firm. Poznasz szczegóły najciekawszych, ale i najgorszych kampanii. Największe błędy i drobne sukcesy.
"Blog niecodzienny" to esencja najbardziej trafnych i zabawnych wpisów z popularnego bloga prowadzonego przez autorkę od 2006 roku. Maria Czubaszek i jej niezawodne poczucie humoru w najczystszej formie. Choć mówi, że nie lubi pisać do druku, to w druku czyta się ją doskonale. Każdym słowem maluje charakterystyczne postacie: córkę sąsiadki, tajemniczą czytelniczkę czy bohaterkę swojej powieści, Alicję. Ich opinie stają się punktem wyjścia do błyskotliwych konstatacji, które - celniej niż wszelkie diagnozy społeczne - punktują absurdy codzienności.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 027343 od dnia:2017-06-13 Przetrzymana, termin minął: 2017-07-13
Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu. W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie, korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych, etapy projektowania bloga firmowego, warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych, mierniki skuteczności projektu blogowego, idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw, pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe, etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie. W książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.
Blogowanie - mimo że uprawiane jest dopiero od około 10 lat - ma głęboki wpływ na współczesny Internet. Książka pozwala dokładne przyjrzeć się temu zjawisku. Autorka, jednocześnie bloger i badacz - analizuje ciekawe przykłady, które pokazują, jak blogi i pokrewne im gatunki zmieniają współczesne media i komunikację. Blogi polityczne, dziennikarstwo obywatelskie, blogi-dzienniki czy blogi konsumenckie umożliwiają nie tylko prezentację treści i ekspresję emocji autorom, ale również czytelnicy stają się współtwórcami.
Pierwszy antyporadnik w wersji #nofilter, z którego (nie) dowiesz się między innymi: - jak nie gotować i nie prowadzić gospodarstwa domowego, - jak nie celebrować Dnia Ręcznika, - oraz jak nie zostać Miss Świata.
Książka - jak pisze autorka - powstała z tęsknoty za normalnością, z potrzeby stawienia czoła problemom współczesnych kobiet. Gdy na próżno dążymy do osiągnięcia doskonałości, zejście na ziemię wydaje się najprzyjemniejszym uczuciem na świecie. Tym bardziej, że lektura ułatwia spojrzenie na świat z humorem, ironią oraz zdrowym dystansem do siebie i innych.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Zbiór celnych, czasem zabawnych, wzruszających i skłaniających do myślenia zapisków najchętniej czytanej polskiej pisarki. O miłości, jedzeniu, naszym miejscu na Ziemi, śmierci, nadziei i szczęściu.
Małgorzata Kalicińska pisze o rzeczach wielkich i drobnych, z których składa się życie każdego z nas. Czasem prowokuje, ale właściwie, dlaczego nie?
UWAGI:
U dołu okł.: Z bloga Małgorzaty Kalicińskiej.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wszyscy wiemy, że na działalności internetowej można nieźle zarobić. Sklepy, media społecznościowe, YouTube... to wszystko świetne kanały sprzedaży. Ale blog? Tak, okazuje się, że na blogu też można sporo zyskać. I nie oznacza to, że masz przy nim siedzieć od rana do nocy. Chcesz dowiedzieć się, jak przekształcić Twój malutki, prywatny blog, na który wchodzi garstka przyjaciół i pasjonatów, w prawdziwe centrum biznesowe? Routh Soukup ma dla Ciebie mnóstwo cennych informacji, bo od kilku lat sama zarabia na swoim blogu i dobrze wie, jak prowadzić taki nietypowy biznes.
Znajdziesz tu rady na temat przygotowywania treści, pisania zabójczo skutecznych postów, dobierania ciekawych zdjęć, a także rozwijania bloga. Dowiesz się, co warto zrobić w celu przyciągnięcia czytelników oraz dlaczego koniecznie trzeba komentować inne blogi i promować ich twórców. Poznasz zasady networkingu, nauczysz się optymalizować swoją stronę pod kątem wyszukiwarek, zdobędziesz stałych subskrybentów. Ruth wprowadzi Cię też w tajniki działania marketingu wirusowego. Jeśli jej posłuchasz, wkrótce zaczniesz czerpać zyski z reklam, programów partnerskich czy sprzedaży gadżetów. Zorganizuj się, wyznacz sobie cele i... startuj!
Pamiętnik Modowej Blogerki to oparta na faktach historia dziewczyny, która od kilku lat prowadzi swojego bloga o modzie, pracuje w agencji modowej, studiuje projektowanie ubioru i całe jej życie kręci się wokół świata fashion. Świat mody za swą barwną dekoracją kryje też niestety wiele smutnych historii, a bohaterka pamiętnika stała się prawdziwą “fashion victim" w dosłownym tego słowa znaczeniu.
UWAGI:
Nazwa wydaw. wg bazy ISBN.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
"Potrzebowałam przestrzeni do nieskrępowanego wyrażania myśli, gdzie mogłabym być całkowicie szczera i otwarta, gdzie jako kobieta mogłabym mówić o seksie bez narażania się na osąd ze względu na moją płeć". Zoe Margolis jest trzydziestoletnią singielką. Mieszka w Londynie, pracuje w branży filmowej, a wieczorami. pod pseudonimem Abby Lee prowadzi seksblog, który ma 7 milionów czytelników i znalazł się na liście 50 najbardziej wpływowych blogów magazynu "The Observer". Co sprawia, że ten blog czytają miliony kobiet na całym świecie? Abby pisze o seksie i nie ukrywa, że myśli o nim bez przerwy. Swobodnie wyraża siebie i otwarcie komunikuje swoje potrzeby, odzierając tym samym kobiecą seksualność z tabu. Kiedy dociekliwym dziennikarzom udaje się zdemaskować autorkę bloga, życie Zoe wywraca się do góry nogami. Jak sobie poradzić, gdy twoje seksualne upodobania ze szczegółami znają wszyscy - od sklepowej kasjerki, przez rodziców, aż po ukochaną babcię?
UWAGI:
Na książce pseud., nazwa właśc. aut.: Zoe Margolis.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni